BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at være med til at bygge administrative rutiner op, understøtte en stor organisation og servicere mange kollegaer hver dag? Vil du gerne være en del af en arbejdsplads i fuld fart, hvor der er plads til nysgerrighed, høj faglighed og humor?
Om jobbet og opgaverneEn af vores kollegaer skal på barsel, derfor søger vi en administrativ medarbejder, der har en relevant uddannelse i forhold til opgaveløsningen, og som har erfaring fra og kan lide at arbejde med administrative opgaver i en offentlig forvaltning.
Vores nye kollega er detaljeorienteret, omhyggelig og serviceminded, og vil gøre en forskel for sine kollegaer i HR & Løn. Dine opgaver vil omfatte:
- Betaling af fakturaer.
- Tømning og fordeling af post fra afdelingspostkasser.
- Håndtering af rekvisitioner til vores samtaleordning for medarbejdere, herunder journalisering i personalemapper.
- Håndtering af kurser og kursustilmeldinger på medarbejdernet.
- Backup i forhold til godkendelse af jobannoncer.
- Ad Hoc-opgaver.
Vi forventer at du har en kontoruddannelse, gerne inden for offentlig administration. Derudover lægger vi vægt på at:
- Du har flair for anvendelse IT-systemer, herunder at du har et godt kendskab til Office-pakken og kan anvende Word, Excel og Outlook.
- Det er en fordel, hvis du har kendskab til fx KMD Opus Løn/Økonomi og SBSYS - eller er hurtig til at sætte dig ind i nye IT-systemer.
- Du kan arbejde selvstændigt, er omhyggelig og god til at strukturere dit arbejde, og kan prioritere de forskellige opgaver efter deadline og behov
- Du er serviceminded, imødekommende og god til at samarbejd, ligesom du evner at kommunikere med mange forskellige mennesker.
- Du er mødestabil og pligtopfyldende.
- Det er en fordel, at du har erfaring fra en kommunal forvaltning.
HR & Løn er en del af det centrale stabsområde Økonomi, Personale & IT, og vi bor på Juelsminde Rådhus.
I HR & Løn får du 16 engagerede og kompetente kollegaer, som alle brænder for at understøtte hele organisationen med god service, inden for vores opgaveområder.
Du kommer til at indgå i en afdeling der er kendetegnet ved højt humør samt en fri og uhøjtidelig omgangstone. Vi sætter stor pris på den daglige sparring, vi har med hinanden, og er gode til at støtte og hjælpe hinanden.
Vi lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv, og har mulighed for en vis fleksibilitet i tilrettelæggelsen af arbejdet, inden for vores overordnede rammer, aftaler og deadlines.
Løn og ansættelse efter gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle kvalifikations- og funktionsløn.
Stillingen er på 25-30 timer om ugen – endeligt timetal aftaler vi. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. januar 2024. Samtaler forventes afholdt onsdag den 20. december 2023.
Arbejdsstedet er på Juelsminde Rådhus.
Har du spørgsmålHar du spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder af HR & Løn Caspar Fredslund Nielsen, telefon 21 69 40 15 eller HR konsulent Jette Hansen, telefon 29 36 65 75.
Om osHedensted Kommune ligger midt mellem Horsens og Vejle, med god forbindelse til hele landet via E45 og Midtjyske Motorvej.
Vi har en personalepolitik der bygger på værdierne ANSVAR – DIALOG – UDVIKLING. Personalepolitikken er et udtryk for den kultur og den adfærd vi ønsker i organisationen, ligesom personalepolitikken og værdierne sætter rammerne for, hvordan vi arbejder sammen om kerneopgaverne, og hvordan vi omgås hinanden på arbejdspladsen. Læs evt. mere på https://hedensted.career.emply.com/ansat-i-kommunen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hedensted Kommune, Tofteskovvej, 4, 7130 Juelsminde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949614