BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Går du med en lille politiker i maven, så har du her en ganske unik mulighed for at komme med helt ind bagved og følge det politiske arbejde på tætteste hold!
Om opgaven
Frisk og fysisk mobil politiker med synshandicap har brug for DIN hjælp til at kunne fuldføre det politiske arbejde. Der søges helt konkret en moden person, der visuelt kan være øjnene, der forklarer bilag til de politiske dagsordner. Det kan f.eks. være grafer, kolonner, oversigtskort m.m. Altså alt det, en computer ikke kan læse op eller visualisere, så det giver mening for en der har mistet synet.
Derudover vil der være møder, hvor der er brug for ledsagelse, f.eks. borgermøder, KL-topmøder, budgetseminar, besøg på offentlige og private institutioner m.m. i kommunen. Nogle måneder kan der være flere punkter på diverse dagsordener end andre, samt mødeintensiteten kan svinge, det kan bl.a. være i forbindelse med budgetlægning i efteråret.
Der er brug for stor fleksibilitet, kørekort og bil. Der kan være tale om timer både dag- og aftentimer, samt timetallet pr. uge/måned vil derfor kunne svinge. Der er årligt planlagt 11 byrådsmøder, 11 udvalgsmøder, 6 rådsmøder og et §17 stk. 4-udvalg med ad hoc møder hen over året. Derudover ad hoc temamøder, borgermøder og politiske ture i kommunen hen over året. Samt 1-2 KL-topmøder og budgetseminar. Der vil kunne komme andre politiske aktiviteter tillige.
Politisk erfaring og/eller interesse er ikke et krav, men kan være en fordel. Og går du med en lille politiker i maven, så har du også her en ganske unik mulighed for at komme med helt ind bagved og følge det politiske arbejde på tætteste hold. Der bliver stillet krav om særlig skærpet tavshedspligt, da man vil få adgang til dagsordener med punkter, der er lukkede for offentligheden i kortere eller længere perioder. Kommunen stiller iPad til rådighed.
Om dig
Du har kørekort og bil og har gerne politisk interesse (ikke et krav). Du kan læse, forstå og videreformidle tekster, grafer, kolonner, billeder m.m.
Arbejdstid
10-15 timer pr. uge ad hoc.
Der kræves stor fleksibilitet, dog primært eftermiddag og aften. Der vil også forekomme aktiviteter i dagtimerne ind imellem.
Vi tilbyder
Du bliver en del af en ambitiøs virksomhed med en masse engagerede medarbejdere. Du har en fast rådgiver, som du altid kan få sparring hos. Udenfor kontorets åbningstid er der altid en bemandet vagttelefon, så du er aldrig alene. Løn og pension i henhold til Landsoverenskomst for handicaphjælp i borgers eget hjem (minus BPA) indgået mellem FOA og Dansk Erhverv. Du er dækket af DUOS’ ansvars- og arbejdsskadeforsikring og sundhedsforsikring er en del af din pensionsordning. Du modtager relevant introduktion og løbende opkvalificering - og så kan du slet ikke undgå at udvikle dig både personligt og fagligt, når du arbejder med mennesker hos os i DUOS.
Vil du være vores nye kollega?
Så send en ansøgning via linket. Du skal have en profil på mit.duos.dk og være logget ind for at søge. Vi holder samtaler løbende, send derfor gerne din ansøgning med det samme. Tiltrædelse snarest muligt.
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Anika Christiansen på tlf. 36 34 79 00. Tryk 5 og derefter 1.
Du kan altid finde svar på generelle spørgsmål her: FAQ - DUOS
Vi er mennesker, der hjælper mennesker
I DUOS hjælper vi mennesker i hverdagen, støtter dem i svære situationer og bidrager til deres trivsel og livskvalitet. Som en af Danmarks største og ældste velfærdsleverandører stræber vi efter at være til stede der, hvor behovet er. Vi kender betydningen af den rette empati og den rette faglige viden, og vi ved, at det er afgørende at sikre det rette match mellem medarbejder og borger, hvis vores ydelser skal have værdi.
Kom og vær med på DUOS-holdet. Og gør en vigtig forskel for et andet menneske.
Læs mere om DUOS på www.duos.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
DUOS A/S, Paradisæblevej, 2500 Valby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986976